20150507

PIESKIE SZYCIE

Spieszę do Was z nowym pomysłem. Natchnięta przez koleżankę , która chciała sprawić komuś radość . Miał być piesek i ..... od razu spodobał mi się pomysł dlatego , że po konikach oraz kotach zapragnęłam stworzyć psiaki.
Po drodze dopadło mnie choróbsko , które troszkę pokrzyżowało mi plany ale tak byłam zapalona do pracy , że musiałam odpalić maszynę .....
Stworzyłam dwa takie same i skroiłam podobne. Mam nadzieję w przyszłym tygodniu poświęcić im więcej czasu.
Tylko ciiii.... nie chcę aby moja kicia się dowiedziała :D






Wersje w kratkę powstały jako pierwsze ale po tym jak dorwałam się do tkaniny w grochy nie było już dla mnie ratunku :-)




Ale pierwszy to był ten psi dżentelmen






Jako , że ekspresowy post pędzę z podziękowaniami dla Was - fajnie , ze jesteście ze mną , to mobilizuje jeszcze bardziej :))
Dziękuję za każde słowo.....







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...