20130703

BUTONIERKA KLEJNOTY KORASIDY





Butonierka Klejnoty Korasidy
Kolejna opowieśc o kolorze, który już kiedyś był tematem mojej opowieści. To wspaniały czas i miejsce jakie odnalazłam na greckiej wyspie Eubea. Tamta plaża, jej biały piasek i czyste wody o pięknej niebiesko-turkusowej barwie oczarowały mnie na tyle, że postanowiłam odtworzyc ten temat jeszcze raz w moje pamięci... Wyobraźnia poruszona po raz kolejny przeniosła w moje realia tamten cudowny klimat. Turkusowe boa niczym opływające wody zatokę ukrytą wśród poszarpanych klifów poruszają się na wietrze na tle jasnobłękitnych i białych dodatków. Błyszczą koraliki niczym szlachetne kamienie i mienią się na klapie męskiej marynarki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...